dilluns, 23 de març del 2020

Religió




Bon dia estimades i estimats alumnes,

avui us proposaré una activitat molt fàcil i curteta.

Ja falta poc perquè arribin les vacances de Setmana Santa, però... sabeu perquè és tan important aquesta setmana?

Abans de conèixer la resposta, haurem de recordar qui era Jesús i que va fer durant la seva vida, per això us demano que per avui mireu aquest vídeo:

https://www.youtube.com/watch?v=uzrlUz68Cno&t=14s 

Així, a partir de la setmana que ve, ja estarem preparats per saber que és la Setmana Santa i que fem els cristians en aquests dies.



Aquí et deixo uns jocs d'internet per si vols fer un poc més de feina:

http://www.juntadeandalucia.es/averroes/centros-tic/41009470/helvia/aula/archivos/repositorio/0/70/html/datos/03_rdi/rdi.htm

FILOSOFIA 3/18

Hola avui toca Filosofia 3.18! I us present a la Filo (una espècie de follet que sempre ens fa pensar mooolt sobre temes profunds de la vida, de la vida que ens envolta!), amb ella us deix! 


Hola,holaaa classe d’Oblada! Quant de temps! Com esteu? Aquí us deix aquests 4 quadres, els heu de mirar, observar i pensar que us transmeten cada un d’ells, com vós sentiu mirant-los? Amb quin et quedaries ara? I per què? I per què amb els altres no? Ho podeu fer amb alguna persona que estigui a casa amb tu! (tot oral)









JA HEM REFLEXIONAT I PENSAT SUFICIENT PER AVUI!!😉 💆🙇


FINS DEMÀÀÀ!!! 👋👋




















MATEMÀTIQUES






AVUI VA DE PROBLEMES....















COLOR ROSA: 

Posar la data curta 23/03/20

No fa falta que copiïn el problema, és suficient posar "PROBLEMA 1":


  • Dades: (quants de retoladors tenen cada un. Ho poden fer amb amb dibuixos)

  • Operació:

  • Solució i resposta: (número que dóna i un dibuix o paraula)


1. NA PEPA TÉ 10 RETOLADORS I EN RAMIRO TÉ 8  RETOLADORS. 

QUANTS DE RETOLADORS TENEN ENTRE TOTS DOS?








COLOR GROC:

POSAR LA DATA CURTA 23/03/20

ESCOLTAR EL SEGÜENT ÀUDIO AMB QUATRE PROBLEMES ORALS I ESCRIURE EL RESULTAT. ( L'àudio repeteix 3 vegades cada problema però el podeu posar en pausa per si ells necessiten pensar)

A CLASSE HO FEM AMB UNA TAULA PERÒ BASTA POSAR EL NÚMERO I EL RESULTAT.

1___________

2___________

3___________

4____________

PROBLEMES ORALS



VALORS

UNS QUANTS ENS QUEDAM AQUÍ, MENTRE QUE D'ALTRES VAN AL 

DE RELIGIÓ (el de religió es pujarà d'aquí una estoneta) 😃 





COMENTA EL VÍDEO AMB LES SEGÜENTS PREGUNTES (TOT ORAL)


  1. L'HOME COMPRA UN PEIX, PER QUÈ PENSAU QUE DESITJA UN PEIX? 
  2. QUÈ SOMIA L'HOME?
  3. QUÈ DECIDEIX L'HOME DESPRÉS DEL SOMNI? PER QUÈ?
  4. QUÈ CREUS QUE ÉS LA LLIBERTAT?





Música 2.0.

Bon dia a tots i totes!😀

Ja sabeu que és molt important que aquests dies estigueu en moviment i treballeu aspectes musicals varis. 

Per tant, avui us proposo en primer lloc, escoltar i cantar la següent cançó per treballar l'educació vocal. Trobareu la cançó en el següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=k6eP1mbjkng

En segon lloc, per activar-nos un poc de ball!! 👯 
Aquí teniu una cançó molt animada que segur que coneixeu de la pel·lícula Trolls: 

Ànims i a ballar, que passeu un bon dia!! 😊

DIA 6

INICIAM LA SETMANA!!👐

Avui vos vull deixar un repte i una manera de veure'ns les cares:


  1. Pinta un arc de Sant Martí amb la frase "TOT ANIRÀ BÉ". 
  2. Fes-te una foto amb el teu DIBUIX.
  3. ENVIA-LA PER WHATSSAP A NA MARIA MAGDALENA ( això ho faran les mares i/o pares).
(Teniu tota la setmana per fer-ho, no fa falta ho faceu avui )





*UNA COSETA IMPORTANT ARA QUE COMENÇA LA SETMANA!!

RECOMANAM QUE TOTES LES ACTIVITATS NO ES FACIN SEGUIDES, NO ÉS NECESSARI QUE  ELS INFANTS ESTIGUIN ASSEGUTS/ES DURANT MOLT DE TEMPS. ANAR INTERCALANT DEURES AMB MOMENTS D'OCI. 😊