dimecres, 13 de maig del 2020

MATEMÀTIQUES

COLOR ROSA


ESCRIU ELS NOMBRES QUE HI FALTEN


60, __, 62,____, 64,____, 66,_____,68,____,70


71,_____,73,______,75,_____,77,_____,79,____



ESCRIU EL NÚMERO ANTERIOR I EL POSTERIOR


____54____             ____62____                   ____71____




____46____               ____35____              _____78_____




COLOR GROC

ESCRIU ELS NOMBRES QUE HI FALTEN


40,___,42,____,44,___, 46,____,48,____,50


51,____, 53,____, 55,____,57,____,59,____




ESCRIU EL NÚMERO ANTERIOR I EL POSTERIOR


___25___               ____35____                    _____45____




____52___                  ____57______           ____39_____





📫ENVIAR TASCA A mmcolom@ceipsantferran.com





CATALÀ

DATA LLARGA: DIMECRES 13 DE MAIG DE 2020

COLOR TARONJA




TRIA 2 O 3 PARAULES DE LES ANTERIORS I ESCRIU UNA FRASE AMB CADA UNA.



COLOR BLAU





CLASSIFICA LES PARAULES ANTERIORS  EN:

PARAULES AMB GE:



PARAULES AMB GI:






COLOR VERD


💥LA N




LLEGIM 😊




ARA DIGUES PARAULES QUE COMENCIN O TINGUIN LA LLETRA N!!




📧ENVIAR TASCA A mmcolom@ceipsantferran.com

NATURALS

ACTIVITATS INTERACTIVES 
Per repassar el que hem vist els darrers dies de l'alimentació (lactis i hidrats de carboni)


EDUCACIÓ FÍSICA A CASA! 13.0

Hola a tothom! 😎

Què tal el cap de setmana!? Avui tenim una proposta d'exercicis més funcionals i físics, on treballarem la tonificació (ui ui uiiii) 🙌

Us deixo les instruccions per fer-los:

1. En el vídeo apareixeran infants com vosaltres acompanyats dels seus familiars que aniran fent diferents exercicis dirigits per una noia.

2. No us preocupeu si està en anglès, basta que mireu com els fan.

3. Per fer aquestes activitats no necessiteu cap material específic. Sí que heu de disposar d'una mica d'espai i una estora o estorenta per si us feis mal a l'esquena. .

4. Si us canseu podeu realitzar els exercicis a menor intensitat o durant menys temps.

5. A donar-li canya i passar-s'ho bé!!


TONIFICACIÓ DIVERTIDA



https://www.youtube.com/watch?v=5if4cjO5nxo

Descansau una mica, netejau-vos si és necessari la suor i beveu un poquet d'aigua! 🥛💪👏


Molt bé!! Ja ho teniu fet! Enhorabona cracks! 👏
Us heu guanyat un bons descans!

PD: EL RETORN NO ÉS OBLIGATORI, ÉS VOLUNTARI!

Si algú el vol fer ho podeu fer de tres maneres, elegiu la que volgueu. 

Una, explicar que us ha semblat i com us heu sentit fent-los.
Dos, enviar alguna foto mentrestant feieu els exercicis o d'alguns que us hagin agradat molt.
Tres, enviar un vídeo curt d'algun moment en que els feieu.

Recordau que el meu correu és: mnovella@ceipsantferran.com

Día 34: Castellano, 13 de mayo

Actividad 1: Buenos días chicas y chicos. ¿Cómo estáis?

En la última clase os puse como adivinanza con la voz de una maestra.

Muchos me dijisteis que la maestra que os saludó la última semana fue... 

¡MARIA DEL MAR! 

¡Habéis acertado!


Cómo cada miércoles tenemos que escoger una encargada o encargado para hacer el “Buenos días”. Pero hoy os va a saludar una de las maestras que entra a clase, a ver si sabéis quién es.




Actividad 2: La cocina.

La semana pasada me mandasteis vuestros desayunos. Mmmm… que ricos estaban.

He guardado todas las fotos para al final hacer el cuaderno de recetar.


Para continuar con éste hoy ayudaremos a la persona que prepare la comida en casa. Tenéis que ser sus ayudantes en la cocina, como en MASTERCHEF.


1) Os sugiero que les ayudéis a coger los utensilios de cocina que os hagan falta. Por ejemplo: ollas, sartenes, cucharas, cucharones, etc., pero siempre con cuidado.


2) Luego tenéis que preparar los alimentos. Por ejemplo, buscar las verduras, coger la pasta o el arroz, etc.


3) Y finalmente el o la cocinero se pondrá manos a la obra, ya que cocinar siempre hay que hacerlo con un adulto, por si hay que encender el fuego o cortar.


Ahora vuestra función es apuntar los alimentos utilizados en la receta que hayáis hecho y luego dibujar su preparación o el resultado.

Instrucciones:

  • Ponerle un título con letra ligada.

  • A cada ingrediente o elemento ponerle delante una raya, a modo de lista (puede ser en mayúscula o en minúscula).

  • Acompañalo con un dibujo.

Os hago un ejemplo:



Actividad 3: Leer.

Continuamos con la lectura del cuento. Hoy toca la página 2.

Leedlo en voz alta para que algún familiar os escuche.

Famílias tened paciencia, porque leen despacito y no hay que ponerse nerviosos, si no les sale descifrar alguna palabra o frase. Podéis ayudarles, pero dejad que lo intenten ellos primero.

Valentín, el hipopótamo bailarín.


 

Actividad 4: Adivinanza.

En la sesión anterior os dije una adivinanza. ¿Descubristeis qué animal era?

Muy bien, la ...



La adivinanza de hoy es: 

ALTO, BLANCO Y FLACO.

AMIGO DE LOS MARINEROS.

CON SU LINTERNA ILUMINA EL CAMINO A LOS BARCOS.

ES EL _ _ _ _.

¿Sabéis lo que es?


Cuando hayáis acabado, podéis hacerle una foto a la página dónde hayáis hecho las 4 actividades y enviadlo a: croig@ceipsantferran.com


¡Os espero el próximo día!

¡Un saludo!