dimecres, 22 d’abril del 2020

MATEMÀTIQUES



DATA CURTA: 21/04/20

💫REPASSAM


COLOR ROSA

Us han de dir quins números són (ho vam veure a classe, però potser no ho recordin)

10- 20- 30- 40 -50- 60- 70- 80 -90


SUMA ( els va molt bé substituir el 0 pel número que han de sumar) i després pinta de color vermell les desenes

10+5=                               

20+5=                              

30 +4=                            

40+4=                            

50+3=


COLOR GROC

ESCIU ELS NÚMEROS QUE FALTEN


10,___, 12,___,14,____,16,____,18,____, 20


21,____, 23,____, 25,____, 27,____,29


30,___, 32,___,34,____,36,____, 38,_____,40





CATALÀ


COLOR TARONJA I COLOR BLAU

DATA LLARGA: DIMECRES 21 D'ABRIL DE 2020.



ESCRIU UNA/DUES  PARAULES QUE TINGUIN:

CA:

CO:

CU:

QUE:

QUI:


🔺RECORDA!!









COLOR VERD

LLEGEIX I DIBUIXA:

MAPA:

POMA:




MEL:


PIPA:










NATURALS

ESCRIU EL NOM DELS SEGÜENTS ALIMENTS:


DATA LLARGA: DIMECRES 22 D'ABRIL DE 2020

CONTESTA ( ESCRIU EL NÚMERO I LA RESPOSTA, NO FA FALTA COPIAR LES PREGUNTES)

* Els de color  verd a llengua ho podeu fer oral i/o dibuixant-ho

1. QUIN TIPUS D'ALIMENTS SÓN?_____________________________________________________________________

2. QUINA FRUITA ÉS LA QUE MENGES MÉS?
     I LA QUE MENYS?
________________________________________________________________________

EDUCACIÓ FÍSICA A CASA! 8.0

Hola a tothom!!🤗 

Quines ganes de tornar a fer classe amb vosaltres després d'aquestes vacances!! Yuhuu!! 👏😍🌈


Avui tenim la proposta d'un joc ben conegut per tots i totes, l'escalfa-mans! És un joc que realitzam de tornada a la calma, per finalitzar la classe i així relaxam el cos després del gran joc. 

JocEscalfa-mans 🖐

Material: les teves pròpies mans i les dels demés.


Objectiu: d'asseguts/des o drets/tes s'ha d'aconseguir copejar les mans de la teva parella, si ho aconsegueixes es canvien les tornes i és ell o ella qui t'ha de copejar les teves. Alerta amb la força!

Variant: hi ha dues maneres de jugar-hi, mira les fotos. Pots jugar-hi de la manera que més t'agrada o de les dues. 




QUÈ LA FORÇA DE LA RAPIDESA T'ACOMPANYI! ⚡

PD: enviar un vídeo curt (20/30 segons màxim). Ho podeu enviar fins el divendres.

Recordau que el meu correu és aquest per enviar-me les propostes: mnovella@ceipsantferran.com 

EDUCACIÓ FÍSICA A CASA! "INFO" PER AL TERCER TRIMESTRE

🌞 SEMPRE APRENEM JUGANT, AMB IL·LUSIÓ, EN EQUIP, EN FAMÍLIA, JUNTS!🌈

Començam el tercer trimestre! A la fi, quines ganes de poder tornar a estar amb vosaltres, per què aquesta aventura sense vosaltres no és igual.



És important saber que: 👇👇

1 - Tots els continguts a treballar aquest tercer trimestre es faran a través de jocs, reptes activitats entre d'altres i s'adaptaran a casa. 😎🏡

2 - Totes les propostes que es facin al bloc han de tenir el seu retorn per poder ser avaluades a través del meu correu. 📩

3 - Recordau que segons la proposta se us demanarà un vídeo curt, fotos o document per fer el retorn. 📽 📷 ✏

4 - No us preocupeu sinó les enviau el mateix dia, sempre estarà especificat el dia que teniu com a màxim per enviar-les. Tindreu temps suficient per fer-ho. 👌⏱

5 - Us demano que participeu, que us esforceu amb tot el que feis, no us acomodeu i sigueu valents i valentes, atrevits i atrevides, enginyosos i enginyoses, que us impliqueu com sempre. 💡💪

Gràcies per la vostra participació i implicació famílies! 😊

JUNTS SÍ ES POT!!!!!!🤗

El meu correu és: mnovella@ceipsantferran.com 

Día 21: Castellano 22 de abril

Actividad 1: Buenos días chicas y chicos. ¿Cómo estáis?

En la última clase os puse como adivinanza con la voz de una maestra.
Muchos me dijisteis que la maestra que os saludó la última semana fue... 
¡RUTH! 
¡Habéis acertado!

Cómo cada miércoles tenemos que escoger una encargada o encargado para hacer el “Buenos días”.
Pero hoy os va a saludar uno de los maestros que entra a clase, a ver si sabéis quién es.






Actividad 2: ¿Cómo han ido las vacaciones? ¿Habéis podido descansar?


Yo me he dedicado a leer algunos libros, a copiar mandalas y luego pintarlas, a escribir algún cuento y he empezado un puzzle. ¿Lo queréis ver?



Me gustaría que para esta primera clase me enseñaseis alguna de las actividades que habéis hecho estos días. 
Escoged la que más os guste. 
Dibujadla o hacerle una foto y abajo escribid una frase simple que explique cómo os habéis sentido haciendo esa actividad.
Os dejo un exemplo:


Mandadme la foto de esta segunda actividad a: croig@ceipsantferran.com



Actividad 3: En la sesión anterior os dije una adivinanza.
¿Descubristeis qué animal era?
Muy bien, el ...
La adivinanza de hoy es: 
ME ENCUENTRAS EN LAS FLORES,
EN LA SOMBRA Y AL SOL,
MI NOMBRE TIENE CARA
Y TAMBIÉN TIENE COL.
SOY UN  _ _ _ _ _ _ _ .
¿Sabéis lo que es?


¡Os espero el próximo día!
¡Un saludo!