dimecres, 18 de març del 2020

MATEMÀTIQUES

JA ACABAM EL DIA 3, ÀNIMS!!🙌

Ho han de fer a un full o al quadern de català posant matemàtiques i la data  curta 18/03/20.

COLOR ROSA : Realitzar les següents operacions ( en vertical)
25+14=

32+20=

42+15=


29-8=

37-5=

16-6=





Escriu el número anterior i el posterior

____29____           _____16______          ______39_____                


____35_____       _______21______       ______37_____                




COLOR GROC: Realitza les següents operacions (en vertical). Poden utilitzar elements com pedres, llegums o altres objectes que els serveixin per sumar i restar.

8+5=

7+4=



7-3=

10-5=



Escriu el número anterior i posterior: Si necessiten una recta numèrica amb els números en ordre davant la poden utilitzar.


___   5   ____                _____12_____                   _____19_____            

____9_____                _____15______                 _____11_____              




FINS DEMÀ!!! 👋




CATALÀ

Seguim amb català 😀

COLOR TARONJA: Avui toca treballar ca, co, cu
* No fa falta fer una taula basta posar CA: ..... i escriure les paraules que tenen la ca

Després elegir dues paraules i escriure una frase amb cada una. 

Exemple: CASA  i CAMIÓ

  1. A CASA MEVA TINC MOLTES FLORS DE COLOR VERMELL
  2. EN PERE TÉ UN CAMIÓ MOLT GROS


COLOR BLAU: Treballarem les paraules

* No fa falta fer una taula basta posar CA: ..... i escriure les paraules que tenen la ca.



COLOR VERD: Ens toca repassar la P

LLegeix les següents paraules en veu alta, copia-les al quadern i fes el dibuix de la paraula. 

* NO OBLIDIS 








NATURALS

ARA ENS TOCA NATURALS!!💚

Visualització del següent vídeo, on parla dels sentits







Una vegada visualitzat el vídeo, posar la data i el títol següent:

Títol-->Els Sentits

Preguntes (no fa falta copiar l'enunciat, basta posar el número de pregunta i contestar). Els que són de color verd a llengua ho poden fer oralment.
  1. QUIN ÉS EL SENTIT QUE ENS PERMET VEURE COSES?
  2. QUIN ÉS EL SENTIT AMB EL QUAL PERCEBEM OLORS?
  3. QUIN ÉS EL SENTIT QUE ENS PERMET SENTIR SONS?
  4. QUIN ÉS L'ÒRGAN DEL GUST?





EDUCACIÓ FÍSICA A CASA!


Bon dia tot el dia! Per avui tenim una classe d'educació física especial, avui farem ioga! El ioga ens ajuda a millorar moltes coses com: 

🧘‍♂️ l'atenció, flexibilitat, l'equilibri, la coordinació, l'autocontrol, l'autoestima o l'autoconeixement.🧘‍♀️

Mirau si ens beneficia el ioga!

Així que primer es fa una introducció a través del conte del camí de la font



       


Després heu de realitzar les següents postures amb ajuda si és necessari.

POSTURA 1:
La tortuga






POSTURA 2:
El/la llenyataire


                     


I per acabar, feim una tornada a la calma a través de la relaxació. Llegiu l'explicació per fer-la.

RELAXACIÓ:
Respiració del globus


                



Ho heu fet molt bé! 👏👌😊

Atents/es el divendres que ens tocarà fer!









DIA 3: castellano

Actividad 1:



Ahora, podéis darle el “buenos días” a todas las personas que están en casa con vosotras y vosotros, pero recordad que toca hacerlo en castellano.


Actividad 2: Seguimos con nuestro cuento en el supermercado.
El último día hicimos grupos de trabajo:
  • Un equipo pintaba el cartel del supermercado, que se llama: LA ROSA.
  • Un grupo acababa de decorar el primer piso, donde había la verdura y la fruta.
  • Otro equipo decoraba el segundo piso, donde hay el pescado y la carne.
  • El tercer grupo estaba decorando el piso de los dulces y el material de limpieza.


A medida que ibais acabado íbamos dibujando uno de los personajes de nuestro cuento, que por votación había salido que sería un Gato chica.
No nos dió tiempo a acabarlo, por tanto ahora lo podéis hacer individualmente en un folio o libreta.
Arriba del todo tenéis que poner la fecha: Martes 18 de marzo de 2020, en letra ligada o en majúscula.


Nuestro primer personaje, no sabemos cómo es, así que podemos usar nuestra imaginación. Puede ser fuerte y pequeña, puede ser grande y muy ingeniosa. Puede ser del color que queráis pensando que los gatos suelen ser: blancos, negros, con manchas, marrones, etc. Pero no hay gatos azules, verdes, lilas, etc.


Al lado del dibujo escribid vuestro nombre, alguna característica que hayas pensado para nuestra gata y un posible nombre, ya que no hemos decidido aún cómo la llamaremos.


El dibujo primero se hace en lápiz y tiene que ocupar, al menos, medio folio.
Después se pinta con colores de madera, ceras o plastidecors y finalmente se repasan las líneas de lápiz con rotulador.


Actividad 3:
Una vez hayas acabado el dibujo tenéis que leer esta adivinanza y darle respuesta.
ME LLAMO LEO,
ME APELLIDO PARDO,
SEGURO LO SABRÁS,
SOY EL _ _ _ _ _ _ _ _ .
¿Sabéis lo que es?


Os espero en la siguiente sesión.


Recordad que ahora os toca EF con Maria del Mar.

¡Un saludo para las Obladas!